Het 80/20- principe (e-Book)

Prijs € 0,00

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Richard Koch

EPUB met digitaal watermerk | November 2017 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Nieuwe editie van ‘Het 80/20-principe’, de klassieker van Richard Koch waar wereldwijd meer dan een miljoen exemplaren van verkocht zijn. Het 80/20-principe klinkt als een aardige vuistregel, maar het is meer dan dat: het is een wetenschappelijk bewezen principe. Richard Koch toont in dit boek aan dat het 80/20-principe voor organisaties te gebruiken is als analyse-instrument (met welke producten behalen we de hoogste winst?), en op persoonlijk vlak als denkmethode (op welke thema’s moet ik focussen, wat zijn de beste oplossingen?). In beide gevallen is het resultaat: betere beslissingen, minder gedoe, meer effectiviteit. Op strategisch niveau, maar ook in je dagelijkse werk. Iedereen, van de CEO tot de professional, kan met dit boek zijn voordeel doen. Het helpt je te kiezen, te beslissen en sneller vooruit te komen. De jubileumeditie van dit standaardwerk is aangevuld met nieuwe hoofdstukken over de werking van het principe in (online) netwerken.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Richard Koch
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047011019
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2017
Bestandsgrootte
1391974 bytes
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Nieuwe editie van ‘Het 80/20-principe’, de klassieker van Richard Koch waar wereldwijd meer dan een miljoen exemplaren van verkocht zijn. Het 80/20-principe klinkt als een aardige vuistregel, maar het is meer dan dat: het is een wetenschappelijk bewezen principe. Richard Koch toont in dit boek aan dat het 80/20-principe voor organisaties te gebruiken is als analyse-instrument (met welke producten behalen we de hoogste winst?), en op persoonlijk vlak als denkmethode (op welke thema’s moet ik focussen, wat zijn de beste oplossingen?). In beide gevallen is het resultaat: betere beslissingen, minder gedoe, meer effectiviteit. Op strategisch niveau, maar ook in je dagelijkse werk. Iedereen, van de CEO tot de professional, kan met dit boek zijn voordeel doen. Het helpt je te kiezen, te beslissen en sneller vooruit te komen. De jubileumeditie van dit standaardwerk is aangevuld met nieuwe hoofdstukken over de werking van het principe in (online) netwerken.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Richard Koch
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047011019
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2017
Bestandsgrootte
1391974 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken