Prijs | € 24,99 |
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Paperback | November 2017 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Richard Koch
- Uitgever
- Business Contact
- ISBN
- 9789047010999
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- November 2017
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 352
Beschrijving
Het 80/20-principe is een van de bekendste principes in werk en leven. We kennen het vooral als constatering: 20 procent van een project kost 80 procent van de moeite, 80 procent van je leesplezier zit in 20 procent van je boeken. Het klinkt als niet meer dan een aardige vuistregel, maar het is een wetenschappelijk bewezen principe. Op basis van langlopend onderzoek toont Koch aan dat het 80/20-principe ook actief als analyse-instrument te gebruiken is (met welke producten behalen we de hoogste winst) en als denkmethode (op welke thema’s moet ik focussen, wat zijn de beste oplossingen). In beide gevallen is het resultaat: betere beslissingen, minder gedoe, meer effectiviteit. Op strategisch niveau, maar ook in je dagelijkse werk. Iedereen, van de business-strateeg tot de professional, kan met dit boek zijn voordeel doen. Het helpt je te kiezen, beslissen en sneller vooruit te komen. De jubileumeditie van dit standaardwerk is aangevuld met nieuwe hoofdstukken over de werking van het principe in (online) netwerken.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Richard Koch
- Uitgever
- Business Contact
- ISBN
- 9789047010999
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- November 2017
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 352