Handboek google analytics

Prijs € 34,99

Niet beschikbaar

Gerard Rathenau

Paperback | Augustus 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie, Universal Analytics geheten. In dit Handboek leer je dat je met Google Analytics en Universal Analytics zeer praktische informatie kunt achterhalen, zodat je meer inzichten krijgt over het gedrag van de bezoekers van je website. Met Google Analytics kun je echter veel meer dan alleen statistieken - zoals bezoeken en conversies - bekijken. Door gebruikersgedrag te achterhalen krijg je informatie waar je acties aan kunt koppelen. Het Handboek Google Analytics gaat uitgebreid in op de functies en mogelijkheden van Google Analytics en is doorspekt met tips, voorbeelden en praktijkcases. Aan de orde komen onder andere: *Wat komt er kijken bij de implementatie van Google Analytics? *Welke dashboards en (aangepaste) rapporten kun je in Google Analytics gebruiken? *Wat zijn filters en segmenten en hoe kun je deze in de praktijk toepassen? *Wat is event tracking en hoe kun je uit deze functionaliteit actiegerichte inzichten halen? *Wat is conversieattributie en hoe kun je deze cijfers vertalen naar praktische informatie om je campagneresultaten te verbeteren? *Welke mogelijkheden biedt Google Analytics om online marktonderzoek uit te voeren? *Wat zijn de meest veel gestelde vragen en misverstanden over Google Analytics? Dit boek is geschreven voor (online) marketeers en website-eigenaren die meer inzichten uit sitestatistieken willen halen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Gerard Rathenau
Uitgever
Van Duuren Informatica
ISBN
9789059407626
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Augustus 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
232

Beschrijving

Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie, Universal Analytics geheten. In dit Handboek leer je dat je met Google Analytics en Universal Analytics zeer praktische informatie kunt achterhalen, zodat je meer inzichten krijgt over het gedrag van de bezoekers van je website.

Met Google Analytics kun je echter veel meer dan alleen statistieken - zoals bezoeken en conversies - bekijken. Door gebruikersgedrag te achterhalen krijg je informatie waar je acties aan kunt koppelen. Het Handboek Google Analytics gaat uitgebreid in op de functies en mogelijkheden van Google Analytics en is doorspekt met tips, voorbeelden en praktijkcases. Aan de orde komen onder andere:
*Wat komt er kijken bij de implementatie van Google Analytics?
*Welke dashboards en (aangepaste) rapporten kun je in Google Analytics gebruiken?
*Wat zijn filters en segmenten en hoe kun je deze in de praktijk toepassen?
*Wat is event tracking en hoe kun je uit deze functionaliteit actiegerichte inzichten halen?
*Wat is conversieattributie en hoe kun je deze cijfers vertalen naar praktische informatie om je campagneresultaten te verbeteren?
*Welke mogelijkheden biedt Google Analytics om online marktonderzoek uit te voeren?
*Wat zijn de meest veel gestelde vragen en misverstanden over Google Analytics?

Dit boek is geschreven voor (online) marketeers en website-eigenaren die meer inzichten uit sitestatistieken willen halen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Gerard Rathenau
Uitgever
Van Duuren Informatica
ISBN
9789059407626
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Augustus 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
232

Aanrader

Top 3 Marketingboeken