Er gaat niets boven citymarketing

hoe zet je een plaats op de kaart

Prijs € 26,50

Uitverkocht

Gert-Jan Hospers

Hardback | Oktober 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Eindelijk een praktisch handboek boordevol inzichten, voorbeelden en tips voor iedereen die zijn stad of regio succesvol op de kaart wil zetten. Hoe lok je bezoekers, bewoners en bedrijven? Hoogleraar citymarketing Gert-Jan Hospers verdiepte zich in de theorie en de praktijk en ging te rade bij 'Er gaat niets boven Groningen'. Wat werkt, en wat niet? Marketing levert zeker wat op, concludeert Hospers, als je tenminste uitgaat van doelgroepen, eensgezind samenwerkt en vasthoudend bent.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Gert-Jan Hospers
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
ISBN
9789461260154
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Oktober 2011
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Eindelijk een praktisch handboek boordevol inzichten, voorbeelden en tips voor iedereen die zijn stad of regio succesvol op de kaart wil zetten. Hoe lok je bezoekers, bewoners en bedrijven? Hoogleraar citymarketing Gert-Jan Hospers verdiepte zich in de theorie en de praktijk en ging te rade bij 'Er gaat niets boven Groningen'. Wat werkt, en wat niet? Marketing levert zeker wat op, concludeert Hospers, als je tenminste uitgaat van doelgroepen, eensgezind samenwerkt en vasthoudend bent.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Gert-Jan Hospers
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
ISBN
9789461260154
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Oktober 2011
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken