De vier-eenheid van inkopen in het sociaal domein

contracteren, toeleiden, monitoren en bekostigen

Prijs € 12,85

Voor 21.00 besteld, morgen in huis.

Ook beschikbaar als:

Tim Robbe

Paperback | Maart 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Kort samengevat geeft deze publicatie slechts een antwoord op de vraag: Welke modellen voor contracteren, toeleiden, monitoren en bekostigen bestaan er en hoe verhouden deze modellen zich tot elkaar? Wij behandelen achtereenvolgens, op de voor ons meest logische wijze, de verschillende modellen en hun terminologie. Wij houden daarbij de indeling aan van de vier deelaspecten van inkoop in het sociale domein: contracteren, toeleiden, monitoren en bekostigen. Wij gaan geen nieuwe termen introduceren of nieuwe modellen benoemen. Wat wij in deze publicatie behandelen, bestaat al en in een aantal gevallen passen gemeenten het al toe in de praktijk. Omdat het een pittige publicatie is, starten wij elk hoofdstuk met een korte samenvatting. Als de lezer meer informatie wil na het lezen van de samenvatting, kan deze ervoor kiezen het hele hoofdstuk te lezen. Wij ronden onze publicatie af met een samenvatting.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Tim Robbe
Uitgever
Brave New Books
ISBN
9789402114836
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2020
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
50

Beschrijving

Kort samengevat geeft deze publicatie slechts een antwoord op de vraag: Welke modellen voor contracteren, toeleiden, monitoren en bekostigen bestaan er en hoe verhouden deze modellen zich tot elkaar? Wij behandelen achtereenvolgens, op de voor ons meest logische wijze, de verschillende modellen en hun terminologie. Wij houden daarbij de indeling aan van de vier deelaspecten van inkoop in het sociale domein: contracteren, toeleiden, monitoren en bekostigen. Wij gaan geen nieuwe termen introduceren of nieuwe modellen benoemen. Wat wij in deze publicatie behandelen, bestaat al en in een aantal gevallen passen gemeenten het al toe in de praktijk. Omdat het een pittige publicatie is, starten wij elk hoofdstuk met een korte samenvatting. Als de lezer meer informatie wil na het lezen van de samenvatting, kan deze ervoor kiezen het hele hoofdstuk te lezen. Wij ronden onze publicatie af met een samenvatting.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Tim Robbe
Uitgever
Brave New Books
ISBN
9789402114836
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2020
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
50

Aanrader

Top 3 Marketingboeken