De tao van service

inspiratiegids voor klantgevoelige service

Prijs € 23,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Eric de Haan

Paperback | Januari 2012 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en 'service excellence'. Jammer dat hun klanten daar vaak maar weinig van merken. Organisaties voegen de daad in veel gevallen nog niet bij het woord. Integendeel, door slordig om te springen met service, werken organisaties hun klanten de deur uit. En laten daardoor veel business liggen.Waarom lukt het organisaties maar moeizaam om service te verlenen? Waar draait service in de kern om? Hoe maakt een organisatie daar werkelijk werk van? De Tao van Service verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en ontdekt een ingenieuze formule om service werkelijk verbindend en verdiepend te maken. De Tao van Service is vooral een praktische gids voor klantgevoelige service. Met verschillende technieken om serviceminded te worden, diverse handvatten om een organisatie serviceproof te maken en veel tot de verbeelding sprekende best practices.Nu service meer en meer de dobber is waar de klantrelatie op drijft, zullen organisaties werkelijk werk moeten maken van service...Met een voorwoord van Ko de Ruyter, Professor of International Service Research aan de Maastricht University en aan The Australian School of Business in Sidney.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Eric de Haan
Uitgever
Gorcum b.v., Koninklijke Van
ISBN
9789023249207
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2012
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
140

Beschrijving

Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken.

Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en 'service excellence'. Jammer dat hun klanten daar vaak maar weinig van merken. Organisaties voegen de daad in veel gevallen nog niet bij het woord. Integendeel, door slordig om te springen met service, werken organisaties hun klanten de deur uit. En laten daardoor veel business liggen.

Waarom lukt het organisaties maar moeizaam om service te verlenen? Waar draait service in de kern om? Hoe maakt een organisatie daar werkelijk werk van? De Tao van Service verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en ontdekt een ingenieuze formule om service werkelijk verbindend en verdiepend te maken. De Tao van Service is vooral een praktische gids voor klantgevoelige service. Met verschillende technieken om serviceminded te worden, diverse handvatten om een organisatie serviceproof te maken en veel tot de verbeelding sprekende best practices.

Nu service meer en meer de dobber is waar de klantrelatie op drijft, zullen organisaties werkelijk werk moeten maken van service...

Met een voorwoord van Ko de Ruyter, Professor of International Service Research aan de Maastricht University en aan The Australian School of Business in Sidney.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Eric de Haan
Uitgever
Gorcum b.v., Koninklijke Van
ISBN
9789023249207
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2012
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
140

Aanrader

Top 3 Marketingboeken