De ontwerpfactor

werkboek dedsign thinking voor de veranderaar

Prijs € 35,95

Voor 21.00 besteld, morgen in huis.

Actie: Geen verzendkosten!

Marguerithe de Man

Paperback | Juli 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

'Ontwerpen is een activiteit die tot doel heeft het verbeeldenvan een in de denkwereld van de ontwerper nogniet bestaande, innovatieve oplossing voor een gesteldprobleem'.Bovenstaande definitie van de beroemde managementdenkerGary Hamel staat centraal in dit werkboek designthinking. Marguerithe de Man ontdekte in haar werk alsopleider bij Sioo dat heel veel veranderaars, zonder het zote noemen, zich met ontwerpen bezig houden.Ontwerpen is leuk, maar wordt ook als lastig gezien. Omdatvraagstukken waar organisaties mee worstelen in complexiteittoenemen, is de verwachting dat het ontwerpproces dekomende jaren sterk belangrijker gaat worden. Het 'kunnenontwerpen' wordt een basisvaardigheid waar veranderaarsover moeten kunnen beschikken om succesvol te zijn.In dit boek wordt het ontwerpproces uit de doekengedaan. Wanneer is een ontwerp een goed ontwerp, wat tedoen als je vastloopt in een proces? Hoe ontwikkel je eenconcept? Het doel van het boek is de ontwerper in jezelfte ontdekken. Daartoe bevat het boek veel praktische tips.Het resultaat zal zijn dat de organisatie, het team en de veranderaarzelf, betere prestaties gaan leveren. De ontwerpfactorals motor voor een geslaagde verandering!

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marguerithe de Man
Uitgever
Mediawerf
ISBN
9789490463298
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2013
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Beschrijving

'Ontwerpen is een activiteit die tot doel heeft het verbeelden
van een in de denkwereld van de ontwerper nog
niet bestaande, innovatieve oplossing voor een gesteld
probleem'.

Bovenstaande definitie van de beroemde managementdenker
Gary Hamel staat centraal in dit werkboek design
thinking. Marguerithe de Man ontdekte in haar werk als
opleider bij Sioo dat heel veel veranderaars, zonder het zo
te noemen, zich met ontwerpen bezig houden.
Ontwerpen is leuk, maar wordt ook als lastig gezien. Omdat
vraagstukken waar organisaties mee worstelen in complexiteit
toenemen, is de verwachting dat het ontwerpproces de
komende jaren sterk belangrijker gaat worden. Het 'kunnen
ontwerpen' wordt een basisvaardigheid waar veranderaars
over moeten kunnen beschikken om succesvol te zijn.
In dit boek wordt het ontwerpproces uit de doeken
gedaan. Wanneer is een ontwerp een goed ontwerp, wat te
doen als je vastloopt in een proces? Hoe ontwikkel je een
concept? Het doel van het boek is de ontwerper in jezelf
te ontdekken. Daartoe bevat het boek veel praktische tips.
Het resultaat zal zijn dat de organisatie, het team en de veranderaar
zelf, betere prestaties gaan leveren. De ontwerpfactor
als motor voor een geslaagde verandering!

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marguerithe de Man
Uitgever
Mediawerf
ISBN
9789490463298
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2013
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Aanrader

Top 3 Marketingboeken