De media-explosie (e-Book)

Trends en issues in media en communicatie

Prijs € 54,50

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Kees van Wijk, David Huijzer, Peter ´t Lam, Henri Spijkerboer

EPUB met digitaal watermerk | April 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!
Let op: Dit e-Book is niet leesbaar op e-readers met een zwart-wit scherm.

Beschrijving

In ons dagelijks leven vindt een voortdurende confrontatie met massamedia plaats. Een aanhoudende stroom van boodschappen van traditionele en nieuwe media. Hoe gaan we daarmee om? Over de inhoud In dit boek staat onze omgang met de media-explosie centraal. In dit standaardwerk voor het hoger onderwijs gaat het vooral om de werking van diverse communicatievormen in het informatietijdperk. Nieuw aan de vijfde druk Het denken over massacommunicatie en issuesmanagement ontwikkelt zich razendsnel. De media-explosie groeit mee en is integraal herzien: De bestaande hoofdstukken zijn grondig herzien op basis van alle nieuwe theorievorming; Nieuwe hoofdstukken over mediaorganisaties, participatie en interactie, media- en contentstrategie, trendwatching. Focus op alle nieuwe (multi)media en betere aansluiting op de beroepspraktijk. Extra materiaal Bij de lesmethode hoort een uitgebreide website met toetsen, interessante achtergrondinformatie en samenvattingen van de theorie. Uniek aan dit boek Succesvolle titel al jaren vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen Complete lesmethode, behandelt alle trends en issues in massacommunicatie. Doelgroep Hbo-studenten binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, journalistiek, media en entertainment management en/of met een vak medialandschap, media & maatschappij, massamedia of mediakunde Beginnende communicatie- en mediaprofessionals die meer willen weten over massamedia en medialandschap

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Kees van Wijk, David Huijzer, Peter ´t Lam, Henri Spijkerboer
Uitgever
Boom
ISBN
9789024406845
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2020
Bestandsgrootte
8374978 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
424

Beschrijving

In ons dagelijks leven vindt een voortdurende confrontatie met massamedia plaats. Een aanhoudende stroom van boodschappen van traditionele en nieuwe media. Hoe gaan we daarmee om? Over de inhoud In dit boek staat onze omgang met de media-explosie centraal. In dit standaardwerk voor het hoger onderwijs gaat het vooral om de werking van diverse communicatievormen in het informatietijdperk. Nieuw aan de vijfde druk Het denken over massacommunicatie en issuesmanagement ontwikkelt zich razendsnel. De media-explosie groeit mee en is integraal herzien: De bestaande hoofdstukken zijn grondig herzien op basis van alle nieuwe theorievorming; Nieuwe hoofdstukken over mediaorganisaties, participatie en interactie, media- en contentstrategie, trendwatching. Focus op alle nieuwe (multi)media en betere aansluiting op de beroepspraktijk. Extra materiaal Bij de lesmethode hoort een uitgebreide website met toetsen, interessante achtergrondinformatie en samenvattingen van de theorie. Uniek aan dit boek Succesvolle titel al jaren vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen Complete lesmethode, behandelt alle trends en issues in massacommunicatie. Doelgroep Hbo-studenten binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, journalistiek, media en entertainment management en/of met een vak medialandschap, media & maatschappij, massamedia of mediakunde Beginnende communicatie- en mediaprofessionals die meer willen weten over massamedia en medialandschap

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Kees van Wijk, David Huijzer, Peter ´t Lam, Henri Spijkerboer
Uitgever
Boom
ISBN
9789024406845
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2020
Bestandsgrootte
8374978 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
424

Aanrader

Top 3 Marketingboeken