De kleine ITIL (e-Book)

Prijs € 37,95
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Louk Peters, Paul Wu, Maarten Bordewijk, Jeroen Moolhuijsen

EPUB met digitaal watermerk | April 2016 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik. In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken. Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten. In mei 2007 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-versie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerd op de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL: • Service Strategy • Service Design • Service Transition • Service Operation • Continuous Service Improvement

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Louk Peters, Paul Wu, Maarten Bordewijk, Jeroen Moolhuijsen
Uitgever
Boom
ISBN
9789461279996
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2016
Bestandsgrootte
2436068 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
234

Beschrijving

ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik. In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken. Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten. In mei 2007 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-versie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerd op de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL: • Service Strategy • Service Design • Service Transition • Service Operation • Continuous Service Improvement

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Louk Peters, Paul Wu, Maarten Bordewijk, Jeroen Moolhuijsen
Uitgever
Boom
ISBN
9789461279996
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2016
Bestandsgrootte
2436068 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
234

Aanrader

Top 3 Marketingboeken