De blauwe oceaan nieuwe editie (e-Book)

creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten

Prijs € 0,00

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

W. Chan Kim, Renée Mauborgne

EPUB met digitaal watermerk | Maart 2015 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 2 beoordelingen
Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

HERZIENE EDITIE MET NIEUW VOORWOORD EN DRIE EXTRA HOOFSTUKKEN Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al tien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. Wereldwijd werden maar liefst ruim 3,5 miljoen exemplaren verkocht. In dit strategisch meesterwerk beargumenteren Kim en Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor de creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047008286
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Maart 2015
Bestandsgrootte
3593675 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
230

Beschrijving

HERZIENE EDITIE MET NIEUW VOORWOORD EN DRIE EXTRA HOOFSTUKKEN Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al tien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. Wereldwijd werden maar liefst ruim 3,5 miljoen exemplaren verkocht. In dit strategisch meesterwerk beargumenteren Kim en Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor de creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047008286
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Maart 2015
Bestandsgrootte
3593675 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
230

Aanrader

Top 3 Marketingboeken