Creativiteit en management

Prijs € 40,25

Niet beschikbaar

R. Voorendonk

Paperback | Januari 1998 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Creativiteit & Management is geschreven voor iedereen die kennis en inventiviteit van medewerkers, maar ook van die zichzelf, wil stimuleren. Het biedt:- technieken om problemen te definiëren;- technieken om ideeën te genereren;- handvatten om persoonskenmerken die met creativiteit samenhangen, te achterhalen;- aangrijpingspunten om te motiveren;- een fasemodel om creativiteit te coachen;- algemene en creativiteitsspecifieke gespreksvaardigheden;- vaardigheden om creatieve processen te stimuleren;- tips om creativiteit te 'organiseren' en belemmeringen in een organisatie op te heffen;- technieken om ideeën te selecteren;- een acceptatieplan om een idee in een organisatie te implementeren.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
R. Voorendonk
Uitgever
Academic service
ISBN
9789052612737
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 1998
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
159

Beschrijving

Creativiteit & Management is geschreven voor iedereen die kennis en inventiviteit van medewerkers, maar ook van die zichzelf, wil stimuleren. Het biedt:
- technieken om problemen te definiëren;
- technieken om ideeën te genereren;
- handvatten om persoonskenmerken die met creativiteit samenhangen, te achterhalen;
- aangrijpingspunten om te motiveren;
- een fasemodel om creativiteit te coachen;
- algemene en creativiteitsspecifieke gespreksvaardigheden;
- vaardigheden om creatieve processen te stimuleren;
- tips om creativiteit te 'organiseren' en belemmeringen in een organisatie op te heffen;
- technieken om ideeën te selecteren;
- een acceptatieplan om een idee in een organisatie te implementeren.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
R. Voorendonk
Uitgever
Academic service
ISBN
9789052612737
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 1998
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
159

Aanrader

Top 3 Marketingboeken