Communicatiekaart van Nederland (e-Book)

Overzicht van media en communicatie

Prijs € 57,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Piet Bakker, Otto Scholten

EPUB met digitaal watermerk | April 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!
Let op: Dit e-Book is niet leesbaar op e-readers met een zwart-wit scherm.

Beschrijving

Communicatiekaart van Nederland brengt de mediale ontwikkelingen van de afgelopen decennia in kaart. De belangrijkste vragen daarbij zijn: hoe hebben de verschillende media zich ontwikkeld? Hoe ziet het huidige aanbod eruit? Hoe gebruiken mensen de communicatiemiddelen en wat zijn de te verwachten ontwikkelingen? Het eerste deel gaat in op (online) kranten, tijdschriften en boeken. Het tweede deel bespreekt de ontwikkelingen van audiovisuele media, zoals televisie, film en internet. Het derde deel beschrijft de belangrijkste werkvelden die met media te maken hebben: journalistiek, (online)marketing, voorlichting, PR en Communicatie. Uniek aan dit boek * multimedialiteit: schakelen tussen nieuwe en traditionelere media; * meer focus op media en de profilering op platformen; * het meest complete media-overzicht; * sluit aan bij de nieuwste ontwikkelingen; * overzichtelijk en helder vormgegeven.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Piet Bakker, Otto Scholten
Uitgever
Boom
ISBN
9789024425891
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2020
Bestandsgrootte
16676462 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
280

Beschrijving

Communicatiekaart van Nederland brengt de mediale ontwikkelingen van de afgelopen decennia in kaart. De belangrijkste vragen daarbij zijn: hoe hebben de verschillende media zich ontwikkeld? Hoe ziet het huidige aanbod eruit? Hoe gebruiken mensen de communicatiemiddelen en wat zijn de te verwachten ontwikkelingen? Het eerste deel gaat in op (online) kranten, tijdschriften en boeken. Het tweede deel bespreekt de ontwikkelingen van audiovisuele media, zoals televisie, film en internet. Het derde deel beschrijft de belangrijkste werkvelden die met media te maken hebben: journalistiek, (online)marketing, voorlichting, PR en Communicatie. Uniek aan dit boek * multimedialiteit: schakelen tussen nieuwe en traditionelere media; * meer focus op media en de profilering op platformen; * het meest complete media-overzicht; * sluit aan bij de nieuwste ontwikkelingen; * overzichtelijk en helder vormgegeven.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Piet Bakker, Otto Scholten
Uitgever
Boom
ISBN
9789024425891
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2020
Bestandsgrootte
16676462 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
280

Aanrader

Top 3 Marketingboeken