Cirkel van verandering

blijvend veranderen van gedrag in teams

Prijs € 34,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Steffan Seykens, Guido van de Wiel

Hardback | December 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Gedragsverandering is geen wasstraat waar je teams even doorheen haalt Ben je moe van alle verandertrajecten uit het verleden? Dan is Cirkel van verandering een echte aanrader. Dit boek biedt een pragmatische aanpak om het eigenaarschap en de zelfsturing binnen teams en organisaties te versterken. De werkvorm Intention Circles vormt de kern van de aanpak. Deze pragmatische en bewezen effectieve werkvorm helpt je om een gedragsverandering daadwerkelijk waar te maken. Verder krijg je praktische handvatten aangereikt om een professionele performancecultuur te realiseren en hiermee het betuttelen en ontkrachten van professionals te voorkomen. 'De teamcoaching onder leiding van Steffan Seykens heeft meer eigenaarschap, pro-activiteit en een feedbackcultuur gebracht. De Intention Circles hebben onmiskenbaar bijgedragen aan een snelle cultuuromslag.' Frouwktje Luis (General Manager Start People Inhouse Services) 'Intenti on Circles zijn een zeer krachti g instrument om je eigen gedrag op een positi ef confronterende manier te spiegelen en maken duidelijk hoe makkelijk je weer terugvalt in oude gewoonten. De uitdaging om je intenti e "ROND" te maken vergroot je overtuigingskracht en geeft een geweldig persoonlijke kick.' Ton Scharenborg (General Production Manager, Nedap N.V.) Steffan Seykens werkt als organisatiepsycholoog, adviseur en vooral als begeleider van cultuur- en gedragsveranderingstrajecten. Hij is oprichter van Intention Academy en ontwikkelde de integrale aanpak Intention Circles. Guido van de Wiel is ghostwriter van managementboeken, hoofdredacteur van Duurzaam Nieuw Organiseren en schreef o.a. Organiseren met toekomst en Innoveerkracht. Hij is meerdere malen genomineerd als Trendwatcher of the Year.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Steffan Seykens, Guido van de Wiel
Uitgever
Boom
ISBN
9789462200890
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
December 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
208

Beschrijving

Gedragsverandering is geen wasstraat waar je teams even doorheen haalt Ben je moe van alle verandertrajecten uit het verleden? Dan is Cirkel van verandering een echte aanrader. Dit boek biedt een pragmatische aanpak om het eigenaarschap en de zelfsturing binnen teams en organisaties te versterken. De werkvorm Intention Circles vormt de kern van de aanpak. Deze pragmatische en bewezen effectieve werkvorm helpt je om een gedragsverandering daadwerkelijk waar te maken. Verder krijg je praktische handvatten aangereikt om een professionele performancecultuur te realiseren en hiermee het betuttelen en ontkrachten van professionals te voorkomen. 'De teamcoaching onder leiding van Steffan Seykens heeft meer eigenaarschap, pro-activiteit en een feedbackcultuur gebracht. De Intention Circles hebben onmiskenbaar bijgedragen aan een snelle cultuuromslag.' Frouwktje Luis (General Manager Start People Inhouse Services) 'Intenti on Circles zijn een zeer krachti g instrument om je eigen gedrag op een positi ef confronterende manier te spiegelen en maken duidelijk hoe makkelijk je weer terugvalt in oude gewoonten. De uitdaging om je intenti e "ROND" te maken vergroot je overtuigingskracht en geeft een geweldig persoonlijke kick.' Ton Scharenborg (General Production Manager, Nedap N.V.) Steffan Seykens werkt als organisatiepsycholoog, adviseur en vooral als begeleider van cultuur- en gedragsveranderingstrajecten. Hij is oprichter van Intention Academy en ontwikkelde de integrale aanpak Intention Circles. Guido van de Wiel is ghostwriter van managementboeken, hoofdredacteur van Duurzaam Nieuw Organiseren en schreef o.a. Organiseren met toekomst en Innoveerkracht. Hij is meerdere malen genomineerd als Trendwatcher of the Year.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Steffan Seykens, Guido van de Wiel
Uitgever
Boom
ISBN
9789462200890
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
December 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
208

Aanrader

Top 3 Marketingboeken