Prijs | € 32,50 |
Uitverkocht
Hardback | Augustus 2013 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Dirk Houtgraaf, Marleen Bekkers
- Uitgever
- Van Duuren Management
- ISBN
- 9789089651488
- Bindwijze
- Hardback
- Publicatiedatum
- Augustus 2013
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 228
Beschrijving
Het zijn turbulente tijden. Organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. En vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op veranderingen in hun omgeving. Want als je je niet voorbereidt op mogelijke koerswijzigingen, word je vandaag of morgen geconfronteerd met concurrenten die dat wel doen.
Je kunt dus maar beter proactief verkennen wat de mogelijkheden zijn binnen je businessmodel. Dit boek komt met een praktisch en concreet model, dat dwars door alle sectoren en door alle soorten organisaties kan worden toegepast. Het helpt je om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen en laat zien welke mogelijke consequenties dat heeft. Daarmee biedt het alle bouwstenen om te innoveren tot in het hart van je organisatie.
*Een simpel en verfrissend model om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen.
*Verplichte literatuur binnen het managementonderwijs, beproefd in de adviespraktijk.
*Met nieuwe voorbeelden en onderwerpen, zoals de gevolgen voor je merk.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Dirk Houtgraaf, Marleen Bekkers
- Uitgever
- Van Duuren Management
- ISBN
- 9789089651488
- Bindwijze
- Hardback
- Publicatiedatum
- Augustus 2013
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 228