Businessmodellen

innoveren tot in het hart van je organisatie

Prijs € 32,50

Uitverkocht

Dirk Houtgraaf, Marleen Bekkers

Hardback | Augustus 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Het zijn turbulente tijden. Organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. En vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op veranderingen in hun omgeving. Want als je je niet voorbereidt op mogelijke koerswijzigingen, word je vandaag of morgen geconfronteerd met concurrenten die dat wel doen.Je kunt dus maar beter proactief verkennen wat de mogelijkheden zijn binnen je businessmodel. Dit boek komt met een praktisch en concreet model, dat dwars door alle sectoren en door alle soorten organisaties kan worden toegepast. Het helpt je om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen en laat zien welke mogelijke consequenties dat heeft. Daarmee biedt het alle bouwstenen om te innoveren tot in het hart van je organisatie.*Een simpel en verfrissend model om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen.*Verplichte literatuur binnen het managementonderwijs, beproefd in de adviespraktijk.*Met nieuwe voorbeelden en onderwerpen, zoals de gevolgen voor je merk.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Dirk Houtgraaf, Marleen Bekkers
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089651488
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Augustus 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
228

Beschrijving

Het zijn turbulente tijden. Organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. En vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op veranderingen in hun omgeving. Want als je je niet voorbereidt op mogelijke koerswijzigingen, word je vandaag of morgen geconfronteerd met concurrenten die dat wel doen.

Je kunt dus maar beter proactief verkennen wat de mogelijkheden zijn binnen je businessmodel. Dit boek komt met een praktisch en concreet model, dat dwars door alle sectoren en door alle soorten organisaties kan worden toegepast. Het helpt je om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen en laat zien welke mogelijke consequenties dat heeft. Daarmee biedt het alle bouwstenen om te innoveren tot in het hart van je organisatie.

*Een simpel en verfrissend model om je businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen.
*Verplichte literatuur binnen het managementonderwijs, beproefd in de adviespraktijk.
*Met nieuwe voorbeelden en onderwerpen, zoals de gevolgen voor je merk.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Dirk Houtgraaf, Marleen Bekkers
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089651488
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Augustus 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
228

Aanrader

Top 3 Marketingboeken