Business Transformatie Framework - een raamwerk voor organisatieverbetering (e-Book)

een raamwerk voor organisatieverbetering

Prijs € 48,34
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Jeroen Stoop, Sjoerd Staffhorst, Remco Bekker, Tjerk Hobma

Adobe PDF met digitaal watermerk | Oktober 2016 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Dit boek beschrijft het BTF, afkorting voor Business Transformatie Framework, een op best practice gebaseerde methodische aanpak voor Businesstransformatie. Het is een praktische methode die organisaties helpt bij het ontwerpen, ontwikkelen, plannen en besturen van organisatieveranderingen. Het maken van een goed en gedragen veranderplan is immers de eerste stap van een succesvolle verandering. Kort en krachtig: het BTF geeft grip op organisatieverandering! Bij het BTF zijn samenhang en samenwerking essentieel. De methode dwingt tot het aanbrengen van samenhang tussen omgeving, strategie en veranderportfolio alsmede tussen de vier verschillende aspecten van de bedrijfsvoering: Klanten & dienstverlening, Processen & organisatie, Informatie & applicaties en ICT-infrastructuur & faciliteiten. Dat is complex. Het BTF maakt het echter beheersbaar door samenhang gestructureerd en stapsgewijs aan te brengen. Het aanbrengen van samenhang kan alleen door goede samenwerking tussen alle lagen van de organisatie en tussen de verschillende afdelingen en functionarissen. Het raamwerk is er dan ook op gericht verandering tastbaar en concreet te maken, zodat alle stakeholders erbij kunnen worden betrokken en eraan kunnen bijdragen. Bij het BTF gaan ontwikkelen en ontwerpen hand in hand. Immers, mensen willen wel veranderen, maar niet veranderd worden! Dit boek is de officiële beschrijving van het Business Transformatie Framework; het is gericht op managers en professionals die werkzaam zijn in informatie-intensieve organisaties en zich bezighouden met organisatieverandering. Gebruikers van de methode zijn o.a. operations managers, CIO's, informatiemanagers, portfoliomanagers, verandermanagers, programmamanagers en organisatieadviseurs.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jeroen Stoop, Sjoerd Staffhorst, Remco Bekker, Tjerk Hobma
Uitgever
Van Haren Publishing
ISBN
9789401800594
Formaat
Adobe PDF met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2016
Bestandsgrootte
6947829 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
189

Beschrijving

Dit boek beschrijft het BTF, afkorting voor Business Transformatie Framework, een op best practice gebaseerde methodische aanpak voor Businesstransformatie. Het is een praktische methode die organisaties helpt bij het ontwerpen, ontwikkelen, plannen en besturen van organisatieveranderingen. Het maken van een goed en gedragen veranderplan is immers de eerste stap van een succesvolle verandering. Kort en krachtig: het BTF geeft grip op organisatieverandering! Bij het BTF zijn samenhang en samenwerking essentieel. De methode dwingt tot het aanbrengen van samenhang tussen omgeving, strategie en veranderportfolio alsmede tussen de vier verschillende aspecten van de bedrijfsvoering: Klanten & dienstverlening, Processen & organisatie, Informatie & applicaties en ICT-infrastructuur & faciliteiten. Dat is complex. Het BTF maakt het echter beheersbaar door samenhang gestructureerd en stapsgewijs aan te brengen. Het aanbrengen van samenhang kan alleen door goede samenwerking tussen alle lagen van de organisatie en tussen de verschillende afdelingen en functionarissen. Het raamwerk is er dan ook op gericht verandering tastbaar en concreet te maken, zodat alle stakeholders erbij kunnen worden betrokken en eraan kunnen bijdragen. Bij het BTF gaan ontwikkelen en ontwerpen hand in hand. Immers, mensen willen wel veranderen, maar niet veranderd worden! Dit boek is de officiële beschrijving van het Business Transformatie Framework; het is gericht op managers en professionals die werkzaam zijn in informatie-intensieve organisaties en zich bezighouden met organisatieverandering. Gebruikers van de methode zijn o.a. operations managers, CIO's, informatiemanagers, portfoliomanagers, verandermanagers, programmamanagers en organisatieadviseurs.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jeroen Stoop, Sjoerd Staffhorst, Remco Bekker, Tjerk Hobma
Uitgever
Van Haren Publishing
ISBN
9789401800594
Formaat
Adobe PDF met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2016
Bestandsgrootte
6947829 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
189

Aanrader

Top 3 Marketingboeken