Briljante Businessmodellen in food (e-Book)

baanbrekers voor beter en betaalbaar eten

Prijs € 41,95
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Jeroen Kemperman, Jeroen Geelhoed, Jennifer Op 't Hoog

EPUB met digitaal watermerk | November 2016 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De wereldbevolking groeit, het klimaat staat onder druk. Betaalbare gezonde voeding is het wereldvraagstuk van de toekomst! 20 succesvolle voorbeelden Er zijn bedrijven nodig die kosten reduceren door duurzaam te werken en die opbrengsten verhogen door gezonde kwaliteit te leveren. Gelukkig zijn er organisaties die laten zien hoe dat moet. Laat je inspireren door 20 cases van organisaties die gezond en duurzaam eten betaalbaar en schaalbaar maken. Briljante businessmodellen die doorbraken realiseren in de verschillende schakels van de voedselproductie. Met lessen uit het verleden, heden en voor de toekomst die je zó in je eigen bedrijf kunt toepassen. Ingrediënten & boeren: Heiligenberg, Glastuinbouw, Olam en Chapul Productie en verwerking: Bourgogne, Unilever, Hampton Creek en &samhoud food Distributie en verkoop: Amul, Intermarché, Whole Foods Market en Aarsti Derne Bereiding & koken: Haringkaken, Compass Group, DiverXO en FoodPairing Eten en cultuur: Ayurveda, Jamie Oliver, Maimonides Medical Center en Etixx

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jeroen Kemperman, Jeroen Geelhoed, Jennifer Op 't Hoog
Uitgever
Boom
ISBN
9789058757661
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2016
Bestandsgrootte
15708042 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
363

Beschrijving

De wereldbevolking groeit, het klimaat staat onder druk. Betaalbare gezonde voeding is het wereldvraagstuk van de toekomst! 20 succesvolle voorbeelden Er zijn bedrijven nodig die kosten reduceren door duurzaam te werken en die opbrengsten verhogen door gezonde kwaliteit te leveren. Gelukkig zijn er organisaties die laten zien hoe dat moet. Laat je inspireren door 20 cases van organisaties die gezond en duurzaam eten betaalbaar en schaalbaar maken. Briljante businessmodellen die doorbraken realiseren in de verschillende schakels van de voedselproductie. Met lessen uit het verleden, heden en voor de toekomst die je zó in je eigen bedrijf kunt toepassen. Ingrediënten & boeren: Heiligenberg, Glastuinbouw, Olam en Chapul Productie en verwerking: Bourgogne, Unilever, Hampton Creek en &samhoud food Distributie en verkoop: Amul, Intermarché, Whole Foods Market en Aarsti Derne Bereiding & koken: Haringkaken, Compass Group, DiverXO en FoodPairing Eten en cultuur: Ayurveda, Jamie Oliver, Maimonides Medical Center en Etixx

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jeroen Kemperman, Jeroen Geelhoed, Jennifer Op 't Hoog
Uitgever
Boom
ISBN
9789058757661
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2016
Bestandsgrootte
15708042 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
363

Aanrader

Top 3 Marketingboeken