10 titels gevonden in e-Book Marketing Directe download Met digitaal watermerk Tot € 40 vanaf € 25,95
-
Maarten Leyts
Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation Y is ondertussen de meest beschreven...
Meer
-
Dave Vass, Doug Vass
In dit boek zal jij de technieken ontdekken die jou in staat stellen om een groot team op te bouwen in netwerk marketing binnen een jaar, wat jou anders tien jaren zou hebben gekost....
Meer
-
Steven Van Belleghem
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de...
Meer
-
Gino Van Ossel
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant;;;Winnaar managementboek van het jaar Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten...
Meer
-
Mike Hoogveld
The excellent customer journey experience HANDBOOK FOR INTEGRATED MULTICHANNEL MANAGEMENT It continues to get tougher for executives in marketing, sales and service. Their departments...
Meer
-
Yousri Mandour, Marleen Bekkers
AL RUIM 20.000 EXEMPLAREN VERKOCHT! Welke keuzes moeten we vandaag maken om morgen succesvol te zijn? Wanneer je met collegas brainstormt over de nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie,...
Meer
-
Sjors van Leeuwen
CRM IN DE PRAKTIJK is de complete leidraad voor wie met crm aan de slag wil. In dit boek komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt...
Meer
-
Marc van Eck
Karaktervol positioneren is het eerste boek in een reeks van drie. Een ware must voor elke marketeer, manager of directeur die worstelt met hoe zijn organisatie en/of merk zinvol en...
Meer
-
Sandra Derksen
Heb jij als ondernemende kennis- en transformationeel professional iets waardevols te vertellen waarmee je verschil kunt maken in het leven van anderen? Wacht dan niet langer en schrijf je...
Meer
-
Willem Verbeke, Maarten Colijn
Zelfinzicht en sociale intelligentie vormen de geheime kracht achter iedere succesvolle verkoper. Sociale intelligentie stelt verkopers in staat te kijken vanuit een ander perspectief: dat...
Meer