61 titels gevonden in e-Book Marketing Tot € 20 vanaf € 2,99
-
Geert Delobelle
Het eerste boek dat verkopers en ondernemers leert hoe ze hun eigen manager worden om zo het maximum uit hun verkoop te halen;;;Een logisch stappenplan en een heleboel handige documenten om...
Meer
-
Stephanie Diamond, John Haydon
Met maandelijks wereldwijd 2 miljard actieve gebruikers is Facebook uitgegroeid tot een gemeenschap van consumenten en daarmee een belangrijke resource voor marketeers geworden. Dit betekent...
Meer
-
Steven Van Belleghem
Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe technologieën zoals 5G, artificiële intelligentie,...
Meer
-
Peter Olsthoorn
Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het...
Meer
-
Jos Burgers
Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie...
Meer
-
Frank Wouters
De Bedrijfsnar is het belangrijkste cultboek over strategische marketing van de Lage Landen. Het kent vooral onder ondernemers, directeuren en managers een enthousiaste aanhang. Het boek zet...
Meer
-
Jan van den Bergh
Wie zijn die consumenten die je merk maken of kraken? En ook: waarom doen ze dat? Wie vraagt u om raad als U op zoek bent naar een lekkere wijn, nieuwe loopschoenen, een nieuwe tv, nieuwe...
Meer
-
Guy Ooms
Een sterk merk, dat vind je binnenin De wereld verandert. De concurrentie woedt heviger dan ooit. Elke organisatie stelt zichzelf de vraag: 'Hoe kan ik competitief blijven in deze nieuwe...
Meer
-
Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt...
Meer
-
Rutger Steenbergen
Op internet concurreer je met miljoenen websites. Hoe kun je toch opvallen? Er is een slimme manier: SEO. Door een website goed doorzoekbaar te maken en de juiste woorden te kiezen val je...
Meer
-
Jelle Derckx
In het Blogbouwers Stappenplan ga je aan de slag met het bouwen van een eigen WordPress blog en een e-mail lijst. In 8 effectieve stappen werk je toe naar het ultieme doel: geld verdienen...
Meer
-
Tom Himpe, Pieter Goiris
The indispensable guide to make your advertising relevant for your consumers! From the agency behind the Red Devils and the Belfius rebranding. Why should it take 9 months to make an...
Meer
-
Tom Himpe, Pieter Goiris
Le guide indispensable pour des campagnes pertinentes pour vos consommateurs. Par l'agence des Diables Rouges et de la nouvelle marque Belfius. Pourquoi faut-il 9 mois pour réaliser un spot...
Meer
-
Remco van de Berg
Je hebt ervoor gekozen je nu echt te gaan verdiepen in Google AdWords. Dit e-book zal dan ook stap voor stap door Google s advertentiewereld heenlopen. Dit boek gaat echter verder dan alleen...
Meer
-
Sjors van Leeuwen
Herinnert u zich deze nog? De Krant op Zondag, Omo Power, tv-foon, stemcomputers, zorgpas, NewCoke, de rookloze sigaret, i-mode, Skoeps ... Slechts een paar innovaties uit een hele lange...
Meer
-
Tom Himpe, Pieter Goiris
De onmisbare gids om je reclame relevant te maken voor je consumenten Van het bureau achter de Rode Duivels en de Belfius rebranding Waarom zou het 9 maanden moeten duren om een reclamespot...
Meer
-
Guillaume van der Stighelen
Wat maakt van een merk een sterk merk? Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte beeldvorming dan...
Meer
-
Frans Reichardt, Ed van Eunen, Thijs van Eunen
De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn. Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten...
Meer
-
Jan Willem Alphenaar
Waarom moet jij als ZZPer nu gebruik maken van LinkedIn? Je zoekt geen personeel en ook geen baan. Daarom ben je ZZPer. Wat je wel zoekt is kennis om bij te blijven met de laatste...
Meer
-
Herman Toch
Denk aan de lange termijn. Wees waardegericht. Zet je bedrijf op weg naar 'the good life'. Happy Profit wil de negatieve spanning rond winst en groei wegnemen en ziet de uitdagingen van de...
Meer
-
Jeanet Bathoorn, Sandra Derksen
Het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk laat zien hoe je een zeer winstgevende en waardebiedende praktijk creëert waar je met plezier in werkt. Dit boek is geschreven voor...
Meer
-
Geert Delobelle
Een antwoord op alle vragen die verkopers zich stellen 'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER' 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM' 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE' 'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN...
Meer
-
Suzan Eikelenstam
Bestseller in e-commerce, nu gericht op Vlaanderen Het commerciële landschap in België is de laatste jaren grondig hertekend onder invloed van alles wat digitaal is. Jong en oud kopen...
Meer
-
-
Jody Duyck, Els Demey
Pop-up. Een recept voor gegarandeerd succes Scoor met je pop-up Waarvoor kun je pop-ups inzetten? Hoe kies je de juiste locatie? Wat doe je met vergunningen, verzekeringen en personeel? Het...
Meer
-
Ruurd Mulder
Overconsumptie, verspilling, verslaving, smakeloosheid, slechte eetgewoonten en vervlakking van de media; er zijn maar weinig maatschappelijke problemen waar marketing en reclame niet deels...
Meer
-
Marcel Hoefman
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag...
Meer
-
Wouter Fioole
Er is ontzettend veel kritiek op managers. Onterecht! Want als we weten wat we van managers willen, dan is het een van de belangrijkste beroepen in onze samenleving. Om een goed beeld te...
Meer
-
Hugo Bakker
Ben jij als trainer, coach, adviseur of spreker een kei in je vak maar vind je het lastig om je publiek te bereiken, je workshop te vullen of nieuwe klanten aan te trekken? Dan is dit boek...
Meer
-
Peter Liesting
In PERFECT STORE beschrijft Peter Liesting hoe je als leverancier of retailer in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) op een slimme manier je markt kunt bewerken. Het concept Perfect Store...
Meer
-
Lieven De Cauter
Een cultuurfilosofie voor (eeuwige) beginners;;;Een verzameling lichte en soms geestige filosofische mini-essays Een boek over de oorsprong van alles: de stilte, de muziek, de poëzie, het...
Meer
-
Martijn Arets
Waar we ook gaan en staan, we worden altijd omringd door merken. Toch vragen we ons zelden af hoe ze zijn ontstaan. Welke filosofie hield de oprichter van een merk er op na? Welke factoren...
Meer
-
Clo Willaerts
Clo Willaerts explains how online conversations can be observed, influenced and transformed into conversions, resulting in the kind of return on investment everybody likes: lower costs and...
Meer
-
-
Marc Van de Perre, Ton Kuijlen
Wat is klantwaarde en wat is het nut ervan? Hoe bereken ik de klantwaarde voor mijn onderneming? Hoe kan ik klantwaarde in de praktijk gebruiken? Hoe identificeer ik opportuniteiten en kan...
Meer
-
Clo Willaerts
Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter. Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen. Social media zetten traditionele marketing, adverteren en zelfs businessmodellen...
Meer
-
Harley Lovegrove
In business, one is continually faced with challenges and problems of every sort. Some businesses adopt a formal methodology to tackle them, while others merely improvise. Either way, the...
Meer
-
Peter Hinssen
Peter Hinssens uitdagend boek over de toekomst van onze digitale wereldPeter Hinssen is een van de internetpioniers in België en Europa. Hij is een veelgevraagde keynotespreker over de hele...
Meer
-
Fons Van Dyck
Het eerste niet-economische boek over de impact van de crisis op het gedrag van consumenten;;;Graaft dieper dan de puur financiële analyses van de crisis.;;;Een kompas voor mensen en...
Meer
-
Jeroen Betrams
Geheel herziene editie 2011. Dit boek helpt elke online marketeer om fors betere resultaten te realiseren. Of hij nu zelfstandig werkt of voor een multinational. Voor ruim twintig vormen van...
Meer