80 titels gevonden in 2020 Paperback Communicatiekunde vanaf € 5,50
-
-
Ron A.F. Jacobs
Hoe haal je meer uit je professionele gesprekken? Door gebruik te maken van het gedragsintelligentiemodel. Dit boek beschrijft dit praktisch bruikbare model in woord, beeld en veel cases....
Meer
-
W.A. Shadid
Enkele gebeurtenissen zoals de aanslagen op II September 2001, de moord op Van Gogh en de wijze waarop het integratiedebat is gevoerd hebben ertoe geleid dat de communicatie tussen de...
Meer
-
H.T. van der Molen, A.E. Ivey
In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun `gesprekstechnieken` kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de...
Meer
-
Ilse van Ravenstein
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in de organisatiestrategie.We gingen vervolgens enthousiast samen met onze opdrachtgever aan de slag en...
Meer
-
Karel Soudijn
In verschillende fasen van hun studie moeten studenten onderzoeksverslagen schrijven. In het hoger beroepsonderwijs ligt hierbij het accent op de praktische bruikbaarheid van het verslag,...
Meer
-
Ron van der Jagt
Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperkHet transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingenen hun bestuurders een stuk spannender gemaakt.Bedrijven zijn een glazen huis...
Meer
-
C. Coolsma, A. van Dommelen
Vormgeving speelt in communicatie een steeds belangrijker rol. Het overstelpende aanbod van informatie dwingt de ontvanger snel te selecteren, en dat doet hij vaak allereerst op het...
Meer
-
't P. Lam
Werkboek communicatieplanningHet opstellen van communicatieplannen behoort tot het vaste takenpakket van communicatieprofessionals. Ook studenten communicatie krijgen vaak de opdracht om...
Meer
-
-
Marius Hogendoorn
Vrijwel elke organisatie maakt gebruik van communicatie om bepaalde doelen te bereiken. Men vraagt zich echter vaak af of de gebruikte vorm van communicatie wel doeltreffend genoeg is. Deze...
Meer
-
Huib Koeleman
Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie in deze tijd goed te laten functioneren. Uit onderzoek blijkt dat van bedrijven die goed presteren 80% van de medewerkers...
Meer
-
Darwin Frieser
In dit boek staat de communicatiestijl van de lezer centraal. Het geeft antwoorden op vragen als: Hoe kijkt mijn omgeving naar mijn manier van communiceren, wat wordt door anderen gezien als...
Meer
-
Wil Michiels, Ineke Huyskens
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo’n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan...
Meer
-
Prijs
€ 30,95
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
Shari Klein, Neill Gibson
Hoe je met Geweldloze Communicatie woede en boosheid kunt transformeren naar verbondenheid en harmonie.
Als je boos bent, concentreer je je bijna volledig op wat je niet wilt. Je denken is...
Meer
-
Gert Jan Hofstede, Geert Hofstede, Paul Pedersen
Volgens Geert Hofstede, de auteur van Allemaal andersdenkenden, kunnen alle interculturele misverstanden teruggebracht worden tot vijf essentiële thema's: de omgang met ongelijkheid, de mate...
Meer
Prijs
€ 22,99
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
-
Thomas Benedict
Uw zakelijke succes hangt in belangrijke mate af van de kwaliteit van de gesprekken en onderhandelingen die u voert. De winnende dialoog biedt u het overzicht, de techniek én het inzicht om...
Meer
Prijs
€ 20,99
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
Ellen Steffens, Estrella Meijs
Dit boek leert je in de communicatie met anderen niets als vanzelfsprekend aan te nemen en altijd te toetsen of jij begrijpt wat de ander bedoelt en of de ander begrijpt wat jij bedoelt....
Meer
-
-
Annie Blokhuis, Nel van Kooten
Over het boek:
Communicatie lijkt iets vanzelfsprekends, maar er komt eigenlijk veel bij kijken. Naast de taal spelen ook allerlei andere factoren een rol, waar vaak geen rekening mee wordt...
Meer
-
Adri van den Brand
Voor leerkrachten is een effectieve, professionele relatie met kinderen, ouders, collega’s en leidinggevenden essentieel. In veel teams in het primair onderwijs groeit het besef dat zo’n...
Meer
-
Johannes de Geus, Jolanda Bouman
Veel mensen vinden het lastig om een discussie naar hun hand te zetten. Ze willen misschien te graag winnen en vergeten te luisteren. Of ze luisteren wel, maar het lukt ze niet de ander te...
Meer
-
Gerard Collignon, Pascal Legrand, John Parr
Wie met mensen werkt weet: om de ander écht te bereiken, is het nodig zijn taal te spreken. Maar hoe doe je dat? Het Process Communication Model is een direct toepasbare methode om als...
Meer
Prijs
€ 34,95
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
Tilly Dinger, M. Smit, C. Winkelman
Expressiever en gemakkelijker sprekenVoor politici, leraren en toneelspelers, maar ook voor verkopers en vertegenwoordigers geldt dat het spreken een heel belangrijke rol speelt in hun...
Meer
-
Frank Regtvoort, Hans Siepel
Risico's en crises maken deel uit van ons dagelijks leven. Rampen dichtbij en ver weg treffen grote groepen mensen en vragen om betekenisvolle risico- en crisiscommunicatie vanuit overheden...
Meer
-
Manon van der Laaken, Bob van der Laaken
A research project is not finished until the results have been published. No matter how spectacular the findings, they only become relevant when they have been shared with others, for...
Meer
-
Doris Märtin
Je collega negeert je al de hele dag, je hebt zeker iets verkeerd gedaan. Een voetganger steekt over zonder uit te kijken en je slingert van schrik een reeks scheldwoorden uit het open...
Meer
-
Huib Koeleman
* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé...
Meer
-
Theo IJzermans, Lex Eckhardt
'Spreken in het openbaar' scoort altijd hoog als mensen gevraagd wordt `de tien ergste dingen' in hun leven te noemen. Bovendien zijn maar heel weinig mensen tevreden over hun...
Meer
-
Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
BUSINESS BIBLIOTHEEKDe praktische gids voor het best mogelijke resultaat in elke onderhandelingPrincipieel onderhandelen is op zoek gaan naar de oplossing die voor beide partijen optimaal...
Meer
-
E. Grubben, R. Plattel
Klantgericht corresponderen is een praktische gids voor iedereen die brieven schrijft of er verantwoordelijk voor is. U vindt in dit boek:zeven succesfactoren voor klantgerichte...
Meer
-
Marike van den Berg
Hoe leidt u als leidinggevende de gesprekken met uw medewerkers in goede banen, en houdt u ook bij kritiek of slecht nieuws de werkrelatie prettig? Hoe geeft u op een motiverende manier...
Meer
-
Indira Reynaert, Daphne Dijkerman
Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het...
Meer
-
Marita Vos, Henny Schoemaker
Communicatiekundigen moeten verantwoorden wat de meerwaarde is van communicatie en in hoeverre communicatie bijdraagt aan het organisatiebeleid. Daarom is het belangrijk de kwaliteit van het...
Meer
-
Jochum de Graaf, Stephan Steinmetz
Vijf miljoen Nederlandse websites met samen 350 miljoen webpagina's vragen non-stop, 24 uur per dag, zeven dagen per week, om aandacht. Via de kabel bereiken gemiddeld 35 televisiezenders de...
Meer
-
Theo IJzermans, Lex Eckhardt
Having to speak in public ranks as number four in the top ten list of most frightening things in life - according to reliable research carried out in the Netherlands. Not being in control is...
Meer
-
Connie de Boer, Swantje Brennecke
Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen...
Meer
-
Jan Verhaar, Stijn Schenk
Het managen van projecten vraagt om specifieke competenties. Nogaleens lees je in de krant dat projecten resulteren in een mislukking.De besluitvorming blijkt ondoorzichtig, de financiering...
Meer