7 titels gevonden in 2020 Met digitaal watermerk Managen Communicatiekunde vanaf € 9,99
-
Theo Hendriks, A.L.M. Schutte
Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate...
Meer
-
Koen van den Brandt, Roel van de Wiele
Tegendraadse managers boeken meer resultaten De mens lijdt aan een acute vorm van Adventure Deficit Disorder, en dat is een bedreiging voor onze creativiteit en vernieuwing. Het is waanzin...
Meer
-
Jef Geys
De nieuwe hype in training Hoe pak je een vermoeid lichaam aan? Waaraan herken je structurele vermoeidheid? Hoe kun je door goed te herstellen ook je werkprestaties optimaliseren?...
Meer
-
Jeroen Wils
Hoe communiceren in crisissituaties? Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd ik reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie...
Meer
-
Noël Slangen
Hoe praat je met CEO's, beleidsmakers en andere reuzen?;;;Voor wie zijn doel wil bereiken of een positie nastreeft.;;;Hoe herken je reuzen? En hoe worden reuzen reuzen?;;;Ontdek hoe je...
Meer
-
Frank Peters
Iedereen krijgt zakelijk of privé wel eens te maken met een crisissituatie. En dan telt eigenlijk niet meer wat je de afgelopen twintig jaar hebt opgebouwd, maar hoe je vandaag de dag omgaat...
Meer
-
Bea Aarnoutse
Een sterke reputatie begint intern. Daarom ambieert ook elke organisatie een aligned workforce. Medewerkers die zich thuis voelen, elke dag het beste van zichzelf geven en weten hoe ze...
Meer