97 titels gevonden in 2020 Tot € 30 Bedrijfskunde vanaf € 6,76
-
Frederik Picard
Hoe geef je echt betekenis aan een merk? Hoe kun je doelgroepen overtuigen en duurzaam aan het merk binden?Aan de hand van 20 essentiële vragen over merkopbouw wordt een merk gepositioneerd,...
Meer
-
Paul Aertsen
Met de opkomst van het leven lang leren is het aantal studenten toegenomen dat al werkt, maar zichzelf verder wil blijven ontwikkelen. Deze studenten gaan weer studeren en krijgen opdrachten...
Meer
-
Steven de Groot
Organisations have long been dominated by the perspectives of the Good (quality) and the True (efficiency). The perspective of the Beautiful, an aesthetic lens on organisations, has largely...
Meer
-
Marc Vande Gucht, Geert Serneels
De wereld verandert zo snel dat statische skills niet langer volstaan. We hebben het vaak over IQ en EQ, maar er is een derde Q waar we werk van moeten maken: de RQ of risico-coëfficiënt....
Meer
-
-
Jeroen de Flander
Wat is het geheim van wereldklasse? Waarom zijn sommige mensen zo onvoorstelbaar goed in wat ze doen? Hoe word je een uitblinker?De meeste mensen denken dat je de top alleen kunt bereiken...
Meer
-
-
Thierry Cattoir
Wie de wereld wil veroveren met een nieuw product of nieuw bedrijf, heeft een inspirerend merk nodig. Maar hoe weet je zeker dat je voor het juiste kiest?Brand change is een van de eerste...
Meer
-
Ralf Knegtmans
`Je wordt aangenomen op wat je kunt, en ontslagen om wie je bent - Henk Breukink - beroepscommissaris en executive coach Als je nu carrière wilt maken en de ambitie hebt om bijvoorbeeld CEO...
Meer
-
Jan Heuvel
Nu alles een commodity wordt, zit er maar één ding op: vernieuwen en zo een onweerstaanbaar bedrijf worden. De Onweerstaanbaarheidstheorie geeft inzicht in en oplossingen voor de...
Meer
-
Ton Lamers, Rebecca Nagel
Musici en andere artiesten moeten meer in huis hebben dan creativiteit en talent. Voor het succesvol runnen van hun beroepspraktijk is ook bedrijfseconomisch inzicht een vereiste....
Meer
-
Eliyahu M. Goldratt
Een overstroming leidt ertoe dat Paul de voorraad en distributie van zijn filiaal op een andere manier moet regelen. Hij kiest voor originele oplossingen waarbij iedereen zijn werkwijze moet...
Meer
-
Denise Hulst
Werken vanuit rust en overzicht en resultaat boeken! Wil je orde aanbrengen in je werk? Stress, chaos, te veel informatie en e-mail? Worstel je met je tijd, taken en deadlines? Ga je...
Meer
-
Ruud Hendriks, Patrick de Zeeuw
100 ideeën om een succesvol bedrijf te starten en te laten groeien Ruud Hendriks en Patrick de Zeeuw zijn mede-eigenaars van Startupbootcamp Global dat jaarlijks in Kopenhagen, Dublin,...
Meer
-
Martin Kalungu-Banda
Verschillende mensen vertellen over wat hun ontmoeting met Nelson Mandela voor hen heeft betekend. Verhalen die laten zien hoe Mandela kracht en inspiratie overbrengt op anderen. Hoe hij...
Meer
-
Bart Flos
Waarom gaat de één met een knoop in zijn maag naar het werk terwijl de ander dat vrolijk fluitend doet? En hoe komt het dat sommigen de minuten van elk uur aftellen terwijl anderen uren te...
Meer
Prijs
€ 21,50
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
Bart Flos
We worden overspoeld door kennis! Uit duizenden managementboeken, workshops en trainingen weten we alles over leiden en managen, innoveren en inspireren, veranderen en verduurzamen. Maar...
Meer
-
Piet van den Abeelen
Pieter van den Abeelen werd op 14 januari 1924 geboren in Den Haag. Ten tijde van de Tweede Wereldoorlog woonde hij in de Mariottestraat 10 in Den Haag. Piet hield gedurende de oorlog...
Meer
-
Bart Flos
Traditioneel projectmanagement leidt tot een enorme verspilling van tijd, geld en menselijk talent. Tweederde van alle projecten faalt, groot en klein, altijd en overal. Toch kan jouw...
Meer
Prijs
€ 21,50
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
Denise Hulst, Roel Schulte
Het ideale team samenstellen met MBTI Waarom duren onze vergaderingen altijd zo lang en leveren ze zo weinig op? En hoe kunnen we eindelijk eens werk gaan maken van effectief...
Meer
-
Nicoline Mulder, Fokke Wijnstra
De woorden van Otto de Graaf tollen als ballen in een bingomachine door haar hoofd: verandering, mooier en slimmer werken, redesign, implementeren, ontwikkeling, interne en externe...
Meer
-
Jan Driessen
Hoe vertel je je eigen verhaal met blijvende impact op je publiek? Hoe bereid je je daarop voor? Hoe omarm je je toehoorders en hoe bereik je je ultieme doel? Jan Driessen geeft op deze...
Meer
-
Jan Denys
50 jaar uitzendarbeid in België gebundeld in één overzicht Hoe is de uitzendsector de voorbije vijftig jaar geëvolueerd? Hoe kijken uitzendkrachten en klanten vandaag naar uitzendwerk? Op...
Meer
-
Paul Bessems
Crisissen volgen elkaar steeds sneller op en duren ook steeds langer. Dat is een teken dat er iets staat te gebeuren. Je hebt dit gevoel waarschijnlijk ook als je auto steeds vaker naar de...
Meer
-
MiCRO MATAB
Voor seks koop je de Kama Sutra. Voor geld koop je het handboek Financiële Intelligentie. Verkrijg diepere inzichten en verfijn je technieken. Leer wijsheden die je niet tegenkomt op...
Meer
-
Carola Rodrigues
Social Selling Masterclass leert je met een nieuwe aanpak effectiever en met meer succes acquisitie te plegen: zorg dat klanten naar joú komen. Carola Rodrigues maakt je in dit boek ...
Meer
-
Jan Denys
?Wat is employer branding? En waarom speelt een sterk werkgeversmerk een steeds belangrijkere rol?Waarom is employer branding een hot topic in bestuurskamers?Zijn de meest aantrekkelijke...
Meer
-
Jan Denys
?En quoi consiste l'employer branding? Comment expliquer le rôle croissant des marques d'employeur fortes ?Pourquoi l'employer branding déchaîne-t-il les passions lors des conseils...
Meer
-
Rini van Solingen, Rob van Lanen
Scrummen is simpel: één resultaat, twee lijstjes, drie rollen en vier meetings. Scrum helpt bij het organiseren van je werk, als team. Of het nu gaat om de creatie van een product of dienst...
Meer
-
Cedric Dumont
Leer jezelf kennen Stel je prioriteiten Lead by example Aanvaard je angst en stress Own your actions Ontdek de Why Power Laat los Stop wishing, start doing Visualiseer je overwinning Neem...
Meer
-
Godfried IJsseling
Hoe gaan we om met de snel groeiende complexiteit om ons heen? Hoe verhouden we ons tot de voortdurende stroom van informatie die tot ons komt? Wat is daarin eigenlijk nog echt? En hoe maken...
Meer
-
Rene C.W. Boender
René C.W. Boender (1958) was barely twenty years old when his international career in marketing and advertising took off. The American McCann company offered him the chance of a lifetime! He...
Meer
-
Rene Boender
René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote...
Meer
-
Johan Boudewijns
Leren is een levensnoodzaak. Dat geldt voor mensen. Voor organisaties evenzeer. Er zijn echter bijna geen organisaties die uit zichzelf hun leervermogen op orde weten te krijgen. Voor al die...
Meer
Prijs
€ 25,95
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
Marcel van Marrewijk
...Een aanwinst voor iedereen die het huidige tijdsgewricht wil begrijpen! Bestuurders, projectleiders, ver- nieuwers; lezen dit boek! (Hems Zwier) Het lezen van de Cubrix was een...
Meer
-
Rene C.W. Boender
Cool is Hot is de volgende stap op weg naar zakelijk geluk! Want zakelijk geluk ligt voor het oprapen, zeker als je gebruik maakt van de laatste wereldwijde know how op dit gebied. Cool...
Meer
-
Rene C.W. Boender
Ambitieuze braincandies met een missie!Cool is Hot is de volgende stap op weg naar zakelijk geluk! Want zakelijk geluk ligt voor het oprapen, zeker als je gebruik maakt van de laatste...
Meer
Prijs
€ 21,99
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst
-
Bart Flos
Waarom gaat de één met een knoop in zijn maag naar het werk terwijl de ander dat vrolijk fluitend doet? En hoe komt het dat sommigen de minuten van elk uur aftellen terwijl anderen uren te...
Meer
-
I. Propper
Interactief beleid is bij veel overheden aan de orde van de dag. Overal in Nederland worden burgers, maatschappelijke organisaties en bedrijven gevraagd deel te nemen aan het maken van...
Meer
-
Rene C.W. Boender
René C.W. Boender (1958) was barely twenty years old when his international career in marketing and advertising took off. The American McCann company offered him the chance of a lifetime! He...
Meer
Prijs
€ 24,95
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Actie: Geen verzendkosten!
Zet op wensenlijst