-
Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate... MeerEPUB met digitaal watermerk|November 2018
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!39,95eNiet beschikbaar -
Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren? In Meestersprekers zijn... MeerEPUB|September 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!25,95eNiet beschikbaar -
Hoe leidt u als leidinggevende de gesprekken met uw medewerkers in goede banen, en houdt u ook bij kritiek of slecht nieuws de werkrelatie prettig? Hoe geeft u op een motiverende manier... MeerEPUB|Augustus 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!25,95eNiet beschikbaar -
Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het... MeerEPUB met digitaal watermerk|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!31,50eNiet beschikbaar -
Een sterke reputatie begint intern. Daarom ambieert ook elke organisatie een aligned workforce. Medewerkers die zich thuis voelen, elke dag het beste van zichzelf geven en weten hoe ze... MeerEPUB met digitaal watermerk|November 2018
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!27,95eNiet beschikbaar