Belang van de klant centraal (e-Book)

succesvolle transformatie van eigenbelang naar klantbelang

Prijs € 84,50

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Kees Dullemond, Rob Schotsman

EPUB met digitaal watermerk | December 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Ondernemingen in de financiële dienstverlening stelden groei en rendement centraal; bestuurders hebben een graaicultuur gecreëerd en adviseurs deden aan misselling. Rode draad in dit gedrag volgens wetgever en AFM was dat eigen belang van financieel dienstverleners en adviseurs boven het belang van de klant werd gesteld. Daar moest een bedrijfscultuuromslag worden gerealiseerd. Van productgerichte en provisie gedreven verkoop naar een persoonlijke klantgerichte dienstverlening. Het belang van de klant dient in deze nieuwe dienstverlening centraal te staan in het handelen van een organisatie. De wet- en regelgeving voor financieel dienstverleners rond het AFM-thema Klantbelang Centraal is explosief gegroeid. Soms niet altijd even duidelijk en begrijpelijk. Dit heeft tot veel vragen geleid bij financieel dienstverleners. Wat is dat precies klantbelang centraal? Welke wettelijke vereisten zijn er allemaal? Hoe moet ik dat implementeren in mijn bedrijf? Deze en nog ruim 60 andere vragen worden in dit boek beantwoord. Zodat er een overzicht en diepgaand inzicht verkregen wordt in het hoe en wat van "klantbelang centraal handelen". Zowel op het gebied van de wetgeving, als op het gebied van de organisatorische consequenties voor de financieel dienstverleners.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Kees Dullemond, Rob Schotsman
Uitgever
Wolters Kluwer Nederland B.V.
ISBN
9789013121476
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
December 2013
Bestandsgrootte
384502 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
51

Beschrijving

Ondernemingen in de financiële dienstverlening stelden groei en rendement centraal; bestuurders hebben een graaicultuur gecreëerd en adviseurs deden aan misselling. Rode draad in dit gedrag volgens wetgever en AFM was dat eigen belang van financieel dienstverleners en adviseurs boven het belang van de klant werd gesteld. Daar moest een bedrijfscultuuromslag worden gerealiseerd. Van productgerichte en provisie gedreven verkoop naar een persoonlijke klantgerichte dienstverlening. Het belang van de klant dient in deze nieuwe dienstverlening centraal te staan in het handelen van een organisatie. De wet- en regelgeving voor financieel dienstverleners rond het AFM-thema Klantbelang Centraal is explosief gegroeid. Soms niet altijd even duidelijk en begrijpelijk. Dit heeft tot veel vragen geleid bij financieel dienstverleners. Wat is dat precies klantbelang centraal? Welke wettelijke vereisten zijn er allemaal? Hoe moet ik dat implementeren in mijn bedrijf? Deze en nog ruim 60 andere vragen worden in dit boek beantwoord. Zodat er een overzicht en diepgaand inzicht verkregen wordt in het hoe en wat van "klantbelang centraal handelen". Zowel op het gebied van de wetgeving, als op het gebied van de organisatorische consequenties voor de financieel dienstverleners.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Kees Dullemond, Rob Schotsman
Uitgever
Wolters Kluwer Nederland B.V.
ISBN
9789013121476
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
December 2013
Bestandsgrootte
384502 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
51

Aanrader

Top 3 Marketingboeken