B2B contentmarketing

de 7 fundamenten

Prijs € 29,99

Niet beschikbaar

Bob Oord

Paperback | Juni 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften, wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden gestild. Wie in een vroeg stadium van de klantreis een goede relatie wil opbouwen, zal de context van de klant centraal moeten stellen. Transparantie, kennisdeling en authenticiteit zijn daarbij voorwaarden geworden. Dit boek helpt business-to-businessbedrijven om een antwoord te vinden op de vraag hoe zij contentmarketing op strategische wijze kunnen inzetten. Daarbij dienen de zeven fundamenten van contentmarketing als leidraad: *Fundament 1: Strategie *Fundament 2: Concept *Fundament 3: Content *Fundament 4: Communicatie *Fundament 5: Conversie *Fundament 6: Organisatie *Fundament 7: Techniek B2B contentmarketing is een boek vol waardevolle handvatten voor iedereen die betrokken is bij de marketing, de communicatie, het klantcontact en de verkoop binnen business-to-businessorganisaties! Bob Oord is oprichter en eigenaar van b2b-contentmarketingbureau Heliview Online. Hij ontwikkelde het raamwerk van de zeven fundamenten en schreef dit boek samen met zijn team. Hij is ruim tien jaar actief als ondernemer binnen het vakgebied dat we inmiddels contentmarketing noemen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Bob Oord
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089652287
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Beschrijving

De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften, wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden gestild. Wie in een vroeg stadium van de klantreis een goede relatie wil opbouwen, zal de context van de klant centraal moeten stellen. Transparantie, kennisdeling en authenticiteit zijn daarbij voorwaarden geworden. Dit boek helpt business-to-businessbedrijven om een antwoord te vinden op de vraag hoe zij contentmarketing op strategische wijze kunnen inzetten. Daarbij dienen de zeven fundamenten van contentmarketing als leidraad: *Fundament 1: Strategie *Fundament 2: Concept *Fundament 3: Content *Fundament 4: Communicatie *Fundament 5: Conversie *Fundament 6: Organisatie *Fundament 7: Techniek B2B contentmarketing is een boek vol waardevolle handvatten voor iedereen die betrokken is bij de marketing, de communicatie, het klantcontact en de verkoop binnen business-to-businessorganisaties! Bob Oord is oprichter en eigenaar van b2b-contentmarketingbureau Heliview Online. Hij ontwikkelde het raamwerk van de zeven fundamenten en schreef dit boek samen met zijn team. Hij is ruim tien jaar actief als ondernemer binnen het vakgebied dat we inmiddels contentmarketing noemen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Bob Oord
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089652287
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Aanrader

Top 3 Marketingboeken