Prijs | € 41,95 |
Niet beschikbaar
Adobe PDF | April 2020 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Cor Molenaar
- Uitgever
- Noordhoff
- ISBN
- 9789001844493
- Formaat
- Adobe PDF
- Publicatiedatum
- April 2020
- Bestandsgrootte
- 6793782 bytes
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 303
Beschrijving
In (e)Marketing behandelt Cor Molenaar de ontwikkelingen in de marketing, van klassieke tot database marketing om uiteindelijk te komen tot een geïntegreerd marketingmodel. In dit vernieuwende studieboek passeren de ontwikkeling van het doelgroepdenken, segmentatiesystemen, merken en media de revue en wordt veel aandacht besteed aan technologie en marketing. Het is onmiskenbaar dat technologie, en met name internet een paradigmaverschuiving teweegbrengt in de marketing. Databasetechnieken, CRM-systemen, e-commerce, online communicatie, online retail... ze vormen samen met klassieke marketingconcepten, -benaderingen en tools de ingrediënten voor een te ontwikkelen geïntegreerd marketingmodel, waarbij alle componenten onderdeel zijn van een klantgerichte benadering.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Cor Molenaar
- Uitgever
- Noordhoff
- ISBN
- 9789001844493
- Formaat
- Adobe PDF
- Publicatiedatum
- April 2020
- Bestandsgrootte
- 6793782 bytes Kb
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 303