(e)Marketing (e-Book)

Prijs € 41,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Cor Molenaar

Adobe PDF | April 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

In (e)Marketing behandelt Cor Molenaar de ontwikkelingen in de marketing, van klassieke tot database marketing om uiteindelijk te komen tot een geïntegreerd marketingmodel. In dit vernieuwende studieboek passeren de ontwikkeling van het doelgroepdenken, segmentatiesystemen, merken en media de revue en wordt veel aandacht besteed aan technologie en marketing. Het is onmiskenbaar dat technologie, en met name internet een paradigmaverschuiving teweegbrengt in de marketing. Databasetechnieken, CRM-systemen, e-commerce, online communicatie, online retail... ze vormen samen met klassieke marketingconcepten, -benaderingen en – tools de ingrediënten voor een te ontwikkelen geïntegreerd marketingmodel, waarbij alle componenten onderdeel zijn van een klantgerichte benadering.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Cor Molenaar
Uitgever
Noordhoff
ISBN
9789001844493
Formaat
Adobe PDF
Publicatiedatum
April 2020
Bestandsgrootte
6793782 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
303

Beschrijving

In (e)Marketing behandelt Cor Molenaar de ontwikkelingen in de marketing, van klassieke tot database marketing om uiteindelijk te komen tot een geïntegreerd marketingmodel. In dit vernieuwende studieboek passeren de ontwikkeling van het doelgroepdenken, segmentatiesystemen, merken en media de revue en wordt veel aandacht besteed aan technologie en marketing. Het is onmiskenbaar dat technologie, en met name internet een paradigmaverschuiving teweegbrengt in de marketing. Databasetechnieken, CRM-systemen, e-commerce, online communicatie, online retail... ze vormen samen met klassieke marketingconcepten, -benaderingen en – tools de ingrediënten voor een te ontwikkelen geïntegreerd marketingmodel, waarbij alle componenten onderdeel zijn van een klantgerichte benadering.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Cor Molenaar
Uitgever
Noordhoff
ISBN
9789001844493
Formaat
Adobe PDF
Publicatiedatum
April 2020
Bestandsgrootte
6793782 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
303

Aanrader

Top 3 Marketingboeken