152 titels gevonden in Communicatiekunde vanaf € 3,95

Sorteer op:

  • Hoe verzinnen ze het? (e-Book)
    De meeste reclame-uitingen die we zien zakken meteen weg in het moeras van ons geheugen. Maar er bestaan ook reclamecampagnes die miljoenen Nederlanders zich kunnen herinneren en die deel... Meer
    EPUB|
    Maart 2019
    Download direct dit e-Book
    Actie: Geen verzendkosten!
    Deze titel komt in aanmerking voor
    20,00
    e
  • Overleven in crisistijd (e-Book)
    We leven in een crisistijdperk. Nooit eerder was de mens afhankelijk van zo veel uiterst complexe technologie als vandaag de dag. We zijn in korte tijd volledig afhankelijk geworden van... Meer
    EPUB|
    December 2019
    Download direct dit e-Book
    11,99
    e
  • De FUNfactor (e-Book)
    We netwerken altijd en overal. Toch zien veel mensen netwerken als een 'moetje' en vinden het lastig om op onbekenden af te stappen. Het boek De FUNfactor helpt jou om juist wél die stap te... Meer
    EPUB met digitaal watermerk|
    December 2019
    Download direct dit e-Book
    9,95
    e
  • Listig in lastige situaties (e-Book)
    Diplomatie is te verkiezen boven oorlog, tact boven botheid. Er zomaar iets uit flappen, op of buiten het werk, is zelden verstandig, of je nu gelijk hebt of niet. Zelfs al weet je dat je... Meer
    EPUB met digitaal watermerk|
    Maart 2019
    Download direct dit e-Book
    Actie: Geen verzendkosten!
    23,95
    e
  • LOBBYEN (e-Book)
    Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de mediaZo worden ze genoemd: Big Oil, Big Pharma, Big Sugar, Big Tobacco, Big... Meer
    EPUB met digitaal watermerk|
    Mei 2019
    Download direct dit e-Book
    Actie: Geen verzendkosten!
    21,99
    e
  • Gesprekscommunicatie
    Voor leerkrachten is een effectieve, professionele relatie met kinderen, ouders, collega’s en leidinggevenden essentieel. In veel teams in het primair onderwijs groeit het besef dat zo’n... Meer
    Paperback|
    Mei 2010

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    44,50
    Niet beschikbaar
  • Adviesvaardigheden
    Deze waaier staat boordevol slimme checklists die elke adviseur goed kan gebruiken. Wat zijn je rollen als adviseur? Welke gespreksstijlenkun je hanteren? Hoe ga je om met veranderingen en... Meer
    Loose-leaf|
    Juli 2013
    Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
    18,00
  • Werken met cultuurverschillen
    Volgens Geert Hofstede, de auteur van Allemaal andersdenkenden, kunnen alle interculturele misverstanden teruggebracht worden tot vijf essentiële thema's: de omgang met ongelijkheid, de mate... Meer
    Paperback|
    September 2010
    Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
    Actie: Geen verzendkosten!
    22,99
  • Corporate communication worldwide
    Paperback|
    September 2011

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    51,50
    Niet beschikbaar
  • Expressiever en gemakkelijker spreken
    Expressiever en gemakkelijker sprekenVoor politici, leraren en toneelspelers, maar ook voor verkopers en vertegenwoordigers geldt dat het spreken een heel belangrijke rol speelt in hun... Meer
    Paperback|
    Februari 2008

    Niet beschikbaar

    18,50
    Niet beschikbaar
  • Excellent onderhandelen
    BUSINESS BIBLIOTHEEKDe praktische gids voor het best mogelijke resultaat in elke onderhandelingPrincipieel onderhandelen is op zoek gaan naar de oplossing die voor beide partijen optimaal... Meer
    Paperback|
    Juli 2007

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    23,99
    Niet beschikbaar
  • Spreek jij mijn taal?
    Wie met mensen werkt weet: om de ander écht te bereiken, is het nodig zijn taal te spreken. Maar hoe doe je dat? Het Process Communication Model is een direct toepasbare methode om als... Meer
    Paperback|
    Mei 2014
    Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
    Actie: Geen verzendkosten!
    34,95
  • Professioneel verkopen (e-Book)
    Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren in het brandpunt van de belangstelling. De tijd dat verkoop werd beschouwd als een 'techniekje' binnen marketing is... Meer
    EPUB met digitaal watermerk|
    November 2018
    Download direct dit e-Book
    Actie: Geen verzendkosten!
    40,95
    e
  • Ben ik zo duidelijk?
    Langs elkaar heen praten, onhandig woordgebruik, verkeerde lichaamshouding.Er kan nogal wat misgaan in de communicatie. Daarom vind je in deze waaier debasisregels voor goede communicatie... Meer
    Loose-leaf|
    Februari 2013
    Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
    18,00
  • De winnende dialoog
    Uw zakelijke succes hangt in belangrijke mate af van de kwaliteit van de gesprekken en onderhandelingen die u voert. De winnende dialoog biedt u het overzicht, de techniek én het inzicht om... Meer
    Paperback|
    December 2009
    Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
    Actie: Geen verzendkosten!
    20,99
  • Handboek public affairs (e-Book)
    `Bankenlobby gaat door, `Lobby ingezet bij kabinetsformatie, `Nederlandse belangen behartigd in Brussel, `Milieudefensie lobbyt voor Schipholgans. We lezen het dagelijks in het nieuws,... Meer
    EPUB met digitaal watermerk|
    Februari 2014
    Download direct dit e-Book
    14,99
    e
  • Zo begrijpen ze je wel!
    Dit boek leert je in de communicatie met anderen niets als vanzelfsprekend aan te nemen en altijd te toetsen of jij begrijpt wat de ander bedoelt en of de ander begrijpt wat jij bedoelt.... Meer
    Paperback|
    Juni 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    23,00
    Niet beschikbaar
  • Risico- en crisiscommunicatie
    Risico's en crises maken deel uit van ons dagelijks leven. Rampen dichtbij en ver weg treffen grote groepen mensen en vragen om betekenisvolle risico- en crisiscommunicatie vanuit overheden... Meer
    Paperback|
    Januari 2015

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    33,50
    Niet beschikbaar
  • Interne communicatie bij verandering
    * Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé... Meer
    Paperback|
    September 2013

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    48,25
    Niet beschikbaar
  • Storytelling
    Verhalen bieden een herkenbare, creatieve en toegankelijke manier om te zeggen waar het op staat. Ze worden gebruikt als middel bij het betekenis geven aan complexe informatie. Het is dan... Meer
    Paperback|
    Januari 2004

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    56,75
    Niet beschikbaar
  • Issuemanagement in kort bestek
    Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie regisseren. Die publieke opinie is lang niet altijd mals, lang... Meer
    Paperback|
    November 2004

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,50
    Niet beschikbaar
  • Praktisch persbeleid
    Praktisch persbeleid:Het organiseren van perscontactenContacten met de pers zijn in iedere onderneming van wezenlijkbelang. Hoe die contacten moeten verlopen, wordt vastgelegd in... Meer
    Paperback|
    Januari 2000

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,95
    Niet beschikbaar
  • Effectief deelnemen aan beurzen
    Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen.Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardigeleads mee te vergaren. Waar anders besteedt deklant vrijwillig zoveel tijd en geld... Meer
    Paperback|
    Januari 2001

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    58,25
    Niet beschikbaar
  • Kort en goed rapporteren
    Kort en goed rapporterenEen mooie website gemaakt? Maar kunnen de gebruikers er óók goedmee overweg? Vinden zij de gewenste informatie of het produkt dat zijzoeken?Ben Vroom testte vele... Meer
    Paperback|
    Januari 2002

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,50
    Niet beschikbaar
  • Evenementen als communicatiemiddel
    OmschrijvingEen evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te communiceren, een boodschap over te... Meer
    Paperback|
    Mei 2011

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,95
    Niet beschikbaar
  • De professionele communicatieafdeling
    OmschrijvingAuteurs Vera de Witte en Iris Bogers geven in deze publicatie hun visie op de toekomst van de communicatiefunctie. Zij zien de communicatieafdeling als strategische... Meer
    Paperback|
    Oktober 2008

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    58,25
    Niet beschikbaar
  • Corporate Stories
    Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate stories... Meer
    Hardback|
    November 2007

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    49,50
    Niet beschikbaar
  • Werkoverleg als interactief communicatiemiddel bij organisatieverandering
    Op welke manier kun je medewerkers actief betrekken bij organisatieveranderingen? En hoe kun je het werkoverleg daarbij inzetten als een interactief communicatiemiddel? Dit boek wil... Meer
    Paperback|
    Oktober 2009

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    58,25
    Niet beschikbaar
  • Voorbij je eigen wijze
    `In dit indrukwekkende werk geven de schrijvers een diepgaande uitwerking van een significant, maar regelmatig onderbelicht gebied van NLP: metaprogramma`s. Ik bewonder de betrokkenheid en... Meer
    Paperback|
    Juli 2005

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    35,95
    Niet beschikbaar
  • Artikelen schrijven voor professionals
    'Hoe schrijf ik een goed artikel voor een vakblad?'U wilt als professional graag over uw vak publiceren, maar merkt dat het schrijven van een artikel nog een hele opgave is. De auteur reikt... Meer
    Paperback|
    Juli 2008

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    27,50
    Niet beschikbaar
  • Gespreksvoering bij geestelijke verzorging
    Jaap Dijkstra (1947) begon als leraar wis- en natuurkunde, studeerde theologie in Utrecht. Hij is KPV en LVSB supervisor, NMI mediator en als Counselor lid van de NVPA. Naast zijn eigen... Meer
    Paperback|
    Juli 2007

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    49,95
    Niet beschikbaar
  • Het schrijven van beleidsadviezen
    Organisaties ontwikkelen voortdurend beleid. Zij doen dat om problemen op te lossen, te verminderen of te voorkomen. Beleids adviezen spelen daarbij een belangrijke rol. Een goed... Meer
    Paperback|
    Juli 2000

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    24,95
    Niet beschikbaar
  • Meestersprekers
    Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren?In Meestersprekers zijn... Meer
    Paperback|
    Augustus 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,50
    Niet beschikbaar
  • Basisboek crossmedia concepting
    Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het... Meer
    Paperback|
    Mei 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    49,25
    Niet beschikbaar
  • Accountability van communicatiebeleid
    Communicatiekundigen moeten verantwoorden wat de meerwaarde is van communicatie en in hoeverre communicatie bijdraagt aan het organisatiebeleid. Daarom is het belangrijk de kwaliteit van het... Meer
    Paperback|
    April 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    37,25
    Niet beschikbaar
  • Communiceren kun je leren
    Je collega negeert je al de hele dag, je hebt zeker iets verkeerd gedaan. Een voetganger steekt over zonder uit te kijken en je slingert van schrik een reeks scheldwoorden uit het open... Meer
    Paperback|
    April 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    28,00
    Niet beschikbaar
  • Een prijsvraag als communicatiemiddel
    PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDELNederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de... Meer
    Paperback|
    Maart 2013

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,50
    Niet beschikbaar
  • Wat maakt je zo boos?
    Hoe je met Geweldloze Communicatie woede en boosheid kunt transformeren naar verbondenheid en harmonie. Als je boos bent, concentreer je je bijna volledig op wat je niet wilt. Je denken is... Meer
    Paperback|
    December 2012
    Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
    14,95
  • Accountability
    Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionalsdie met accountability van communicatie aan deslag willen gaan in hun organisatie. De inzichten op het gebiedvan... Meer
    Paperback|
    Maart 2013

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,50
    Niet beschikbaar
  • Wat doen we nou wel en wat doen we nou niet (meer)?
    Er bestaan heel veel overtuigingen over waar interne communicatie over gaat, over wat de meest effectieve interventies of strategieën zijn. Over welke rollen de communicatieprofessional moet... Meer
    Paperback|
    September 2014

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    20,25
    Niet beschikbaar

Pagina

Vorige Volgende
3